Milyen játékokkal játszik egy lány?

2864359-ciri4.jpg

Biztosan érdekel Titeket, milyen játékokkal is játszhat egy gamer lány (nem szeretem igazán ezt a megnevezést, de majd később, külön bejegyzésben visszatérek a témára), a hétköznapokban. Nos, erre nincs és nem is lehet általánosságban elfogadott választ adni, ezért inkább arról fogok most írni, én milyen játékokat részesítek előnyben mostanság*. 

Ahogy a bevezetőben is megemlítettem, az utóbbi időben két játékot nyúzok rendszeresen, az egyik a CD Projekt RED által jegyzett Witcher 3, a másik pedig az Ori And The Blind Forest. Mindkettő varázslatos alkotás a maga nemében és mindkettőt másért kedves a szívemnek.

Kezdjük a Witcherrel. Nagyjából egy hónappal ezelőtt vettem meg az alapjátékot a kiegészítőkkel (tudom, tudom, kissé le vagyok maradva, de jobb később, mint soha), sajnos az első 2 résszel nem volt szerencsém közelebbi ismeretséget kötni, de nagyjából 10-15 óra játékidőt követően máris biztosan tudom, be kell pótolnom a hiányosságokat. Ugyanis ennyire gyönyörű, változatos és hangulatos játékhoz még soha nem volt szerencsém. Természetesen az alap történettel és összefüggésekkel tisztában voltam a kaland kezdete előtt is, kutakodtam is persze, de úgy érzem, hogy teljes lehessen az élmény, még mélyebbre kell merülnöm Ríviai Geralt világában. Egyelőre igyekszem mindent alaposan felfedezni és főként a mellékküldikkel fejleszteni Geraltot, nem szeretném elkapkodni, a jó dolgokat ki kell élvezni.

Az Ori egész más tészta, mert már másodszor futok neki és semmivel sem érzem kevésbé elbűvölőnek az újabb randevút, mint első alkalommal. A szerelem már csak ilyen. Egyébként is közel állnak hozzám a mászkálós platformerek, egészen a Super Mario World és a Super Nintendo korszakáig nyúlik vissza ez a viszony, ugyanakkor az Ori and the Blind Forest az első olyan játék az életemben, amitől (a számomra) néhol nehéz játékmenet sem tudott eltántorítani, nem adtam fel és végigküzdöttem a katartikus befejezésig. Az újrajátszás is bőven tartogat kihívásokat és ez a cím az élő példa rá, hogy egy indie alkotás is adhat ugyanolyan élményt, mint egy AAA cím.

*Egyébiránt az új videokártyámra várok jelenleg, szóval a készlethiány rendeződéséig átmenetileg csupán PS4-en szoktam picit kockulni, pár óra Injustice: Gods Among Us a párommal, egy kis Outlast elmaradás szokott beficcenni, de az Uncharted legújabb epizódját is szeretném majd valamikor megkaparintani és ha a kezeim közé kerül, onnan nem lesz menekvés. Azt hiszem, szép időknek nézek elé a közeljövőben...


Gyönyörű szép napot Mindenkinek!

Korbi pink_heart_by_nekokawaiiprince-d9s9u4l.gif